sweetmoment.blo.gg

my dream is to fly over tha rainbow so high

Publicerad 2013-02-15 15:58:16 i

 
nämen titta, thaat kvalité :') här hade man minsann ingen iphone inte. minns inte vilken lur jag hade, men ja.. man ser i alla fall vad det föreställer. wiho. och jag längtar riktigt mycket efter att flyga. finns ingen härligare känsla än när man lyfter, och när man landar. tre dagar kvar tills man tillsammans med mamma & syster flyger till älskade släktingarna i schweiz. ska bli underbart. skönt att komma ifrån lite, och släppa allt.
just nu sitter jag faktist också och kollar resor på nätet.. finns så många varma ställen som jag gärna skulle till. fastnar för en hel del, som ser otroligt mysiga ut. får ta fram mina puppy eyes, så att man kanske kan komma iväg till något av ställena detta året. hade inte varit helt fel. mihihi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela