sweetmoment.blo.gg

If you're not ready to go home.. can I get a hell no, cause we gonna go all night, till we see the sunlight alright

Publicerad 2013-07-10 01:34:20 i

sommaren är tillbaka. *big smile*
Igår var jag, nelly och mina underbara föräldrar på bakken. valde rätt dag, för solen sken och värmen var precis perfekt. Det var verkligen en av de bästa dagarna på länge. Efter denna lyckade dag, drog jag och nelly hem till min lägenhet.. skräckfilm, cola och chips var det som gällde. Längesen jag blev så rädd för en film faktiskt, brukar inte vara så känslig men den var riktigt galet bra. minns inte vad filmen hette, men kan återkomma med det ifall någon undrar. för den rekomenderas starkt! 
 
idag vaknade man av att solen sken in vid 11.00 tiden. satt på balkongen och snackade lite i solen, och sen stack vi hem till bästis och hängde vid poolen hela dagen.
i kväll drog vi ut en hel del folk, blev lite kaos men ändå riktigt härligt.
 
nu måste jag hoppa ner i sängen och somna fort som in åt helvete om jag ska orka upp vid åtta för att åka in till kristianstad för att träffa min saknade älskade lollo. 
 
godnatt xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela