sweetmoment.blo.gg

Bruno mars & spa.. klagar inte på livet!

Publicerad 2013-11-02 19:48:27 i

31/10-13 är en dag jag sent glömmer. Mys med familjen och gott käk i Danmark, och sedan konsert med bästa Jasmine. Bruno Mars med Mayer Hawthorne som förband var verkligen en upplevelse. Tackar Bruno Mars för en fantastiskt bra kväll som alltid kommer att minnas. Det var utan tvekan värt all väntan :') fick på köpet bli lite hes, ih.. det gillas hahah. Och att vi hade förfärligt kul på hemvägen var bara ett stort plus!
 
 
bilder från ysb.se

1/11-13
Och för att livet ska bli snäppet bättre tar syster mig till spa dagen efter. Ystad saltsjöbad kan jag nog nu säga är ett av de härligaste ställen jag har varit på. Spenderade hela dagen här, bilderna visar på en liten del av allting. Bada ute, ångbasta och massa massa mer. Testade också på the creek experience som tog ca 2 timmar. Man hade ingen möjlighet att ta mobilen in hit, så kunde inte ta några bilder. Men jag kan säga att det är något ni helt klart borde testa på. Allt från fotbad med salt från döda havet, ansiktsmask, lera till att ta is över hela kroppen, duscha i vattenfall och hamam. Hade en super mysig dag med min underbara storasyster som jag älskar till tusen. Tack för allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela