sweetmoment.blo.gg

Sleepless

Publicerad 2014-06-28 02:21:20 i vardagsliv,

Inte varje natt man ligger vaken av kombinationen att man druckit alldeles för mycket kaffe och dessutom har bränt sig på en brännnässla så att kliar något djävulskt. 

Det komiska är att jag aldrig förstått mig på folk som säger att de inte kan dricka för mycket kaffe för sent om kvällarna, eftersom de sedan får svårt att sova av all koffein.. Och det är inte förän ikväll jag förstår irritationen. 

Dessutom så sa jag för inte så längesedan att jag inte förstår hur människor alltid bränner sig på nässlor, det var liksom något man jämt gjorde som barn men som man sedan inte gjort på massvis med år.
 Idag spenderade jag dagen ute med två barn och tror ni inte det är jag som får en stor jädrans nässla mot min fotled? Typiskt mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela