sweetmoment.blo.gg

Ten things about me.

Publicerad 2014-03-29 16:34:00 i

♥ Jag har sjukt blandad musiksmak, alltså verkligen. Jag lyssnar på olika från dag till dag. Så det är lätt att lyssna på musik med vänner eftersom jag går med på det mesta.
 
♥ Jag har alltid kläder liggandes på alla möjliga ställen i mitt rum. Kvittar om jag städer kvällen innan, på morgonen samlas allting på sängen, stolen, golvet osv. 
 
♥ Jag skrattar jämt, hittar alltid roliga saker på alla möjliga konstiga ställen.
 
♥ Jag är en ganska rastlös person. Om jag inte har rört på mig på något vis under dagen, så har jag svårt för att sova. Ligger bara och vänder på mig.
 
♥ Att stå i långa köer är något jag avskyr, där håller inte mitt tålamod.
 
♥ Jag älskar att vara brun. Känner mig så mycket snyggare då.
 
♥ Att lära känna nya personer är något jag älskar, men håller självklart kvar vid mina underbara gamla vänner också.
 
♥ Jag läser samhälle med inriktning beteendevetenskap eftersom jag tycker att psykologi är väldigt intressant och spännande.
 
♥ Att dansa ger mig alltid ett leende på läpparna.
 
♥ Natten är den bästa tiden på dygnen, tycker att det är extremt härligt att sitta och lyssna på musik när allting runtomkring är tyst och mörkt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela