sweetmoment.blo.gg

wether you love me or not, i'll be alright.

Publicerad 2014-03-28 10:24:00 i vardagsliv,

Tjabalala!
Sitter på en urtrist mattelektion för tillfället och lyssnar på house med jas. Är makalöst rastlös i kroppen fast huvudet är helt slut, lust att bara dra ut och springa några varv haha. Det hade jag nog mått bra av.
Förutom att jag har mattelektion, som jag bara vill sova bort så är jag otroligt glad att det är fredag och sol. "Sova kan man göra när det regnar" som min en aning lost mattelärare sa! 
 
I eftermiddag drar vi till småland och hänger där hela helgen. Ska bli så himla skönt att komma iväg, även om det bara är för en helg. Kvalitétstid med en värdefull vän är alltid uppskattat!
obs. Tar inte med min dator dit, men har ställt in några tidsinställda inlägg så ni har något att läsa i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela