sweetmoment.blo.gg

Perfekta stunder.

Publicerad 2014-05-30 17:22:01 i vardagsliv,

Hunnit med en hel del idag, känns det som. Ibland kan det vara skönt att komma upp i tid och ta vara på dagen. Drog som tidigare nämnt ner till stan och ordnade kontantkort och liknande till min gamla iPhone. Sedan köpte vi sommarkort och biljetter till Småland. När vi väl var klara, väntade vi på centralen på min kusin, hennes vän, mitt kusinbarn och hans tjejkompis. I väntan träffade vi på både den ena och den andra. Träffade några släktingar från Småland, så trevligt att se dom.. Och oväntat. Och stötte även på min bästa Jasmin som drar till Småland nu och jag kommer inte att träffa henne på fyra hela dagar..

Hur som helst så kom tillslut dom vi egentligen väntade på och vi stack tillsammans och åt thaimat, mumsigt! Hade en hel del att snacka om och gud vad jag har saknat min favvis Miguel, som hunnit bli hela 7 år. Det är härligt att ha någon yngre som ser upp till en så mycket som han faktiskt ser upp till mig. Behöver verkligen den egoboosten haha. Glupska som vi är slutade vi sen upp på starbucks för lite fika, innan de var tvungna att dra vidare upp till köpingebro. När sommarkorten börjar gälla, är det stället jag kommer att hänga på om man säger så hehe! 

Nu har jag mest hängt i solen med en bra bok och snart ska jag samla ork till att ta mig till bästis där det blir kvällshäng. Sover formodligen där tills imorgon, och tar denna dagen ganska off. Imorgon blir det dessvärre hårdplugg... Men nu, ska jag fortsätta att njuta av dagen! 

Trevlig helg, för visst ja det är ju inte mer än fredag idag.. Så lurad man kan bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela