sweetmoment.blo.gg

Inte helt kry

Publicerad 2015-08-30 15:10:40 i vardagsliv,

Det enda rätta när man vaknat med en oerhörd förkyldning och en halsbränna som inte vill ge med sig. I nuläget  är jag så peppad på allt och känner därmed inte att jag har tålamodet att sitta hemma och ta det lugnt mer än idag. Därför hoppas jag innerligt på att känna mig bättre redan imorgon bitti. 

Det vore jättetrist att se dagarna passera medan man ligger i sängen utan ork och gör absolut ingenting. Perioder då man föredrar det finns ju också, men en sådan tid är jag inte inne i nu. Jag får åtminstone det positivt att jag vaknade med detta idag och inte igår med tanke på showen. En söndag utan några större planer inplanerade är helt okej att ta som hemmadag ändå! 

Kommentarer

Postat av: Amanda Engberg

Publicerad 2015-08-31 00:43:53

Ojdå, krya på dig! :)

Svar: Tack, det ska jag :) kram
Molly Fredin

Postat av: Elin

Publicerad 2015-08-31 08:08:50

Krya på dig, så jobbigt att behöva vara sjuk...<3
Mums :)

Svar: Tack så mycket! Kram
Molly Fredin

Postat av: norrbotten emmish

Publicerad 2015-08-31 10:46:41

krya på dej, det är inte alls kul med förkyldning, har också drabbats av de :P
/Kramar

Svar: Ja usch ja, hoppas du slipper undan febern som jag fick brottas med i natt... Inte roligt! Krya på dig du också :)
Molly Fredin

Postat av: Madelene

Publicerad 2015-08-31 11:37:40

Så gott !
Krya på dig ! :)

Svar: Verkligen. Tack så mycket :)
Molly Fredin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela