sweetmoment.blo.gg

mor- och dotter kärlek

Publicerad 2015-01-30 21:52:22 i

Den här gav jag till min kära mamma igår. Jag såg den när jag var i stan och kunde verkligen inte låta bli att köpa den. Det är som att den är specialdesignad till henne, då orden stämmer precis in på hur hon är. Hon offrar verkligen sitt liv för andras skull och begär inte det minsta tillbaka. Hon har dessutom alltid guidat och stöttat mig genom alla val i livet och jag kan inte tacka henne nog för det. 
   Eftersom hon har haft det lite jobbigt nu den senaste tiden, så tyckte jag att hon förtjänade att höra hur underbar hon är och det var väldigt uppskattat. Gud vad jag älskar min mamma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela