sweetmoment.blo.gg

23 oktober 2015

Publicerad 2015-10-30 11:39:00 i new in/wanted, vardagsliv,

Blir fortfarande helt varm inombords när jag tänker på min 18-års dag som var så himla fin och bra på alla sätt och vis, firandet som fortfatte i helgen likaså. Förutom gratulationer, kärlek och glädje i mängder fick jag väldigt mycket fint och jag är så tacksam att jag inte finner några ord. Dessvärre har jag inte bilder på allt då det trillat in fler presenter i efterhand men ovanför ser ni i åtminstone en hel del. 
 
Mina älskade föräldrar gav mig en macbook air som jag längtat och hoppats på att få sedan i somras. Fick också tusentals saker att ha i min lägenhet när jag någon gång flyttar hemifrån. Sådant man vill ha och behöver men inte känner för att lägga pengarna på själv - så nöjd! Brorsan gav mig ännu mer i samma stil och min kära syster gav mig den gudomliga michael kors klockan ni ser på nedersta bilden. Fick massa bars (som i princip är mitt liv), spa av bästis, salsaskor av älskade Freja, tårta, massa smått & gott av soulie osv osv. Insåg förresten i skrivandets stund hur dumt det är att jag inte har någon bild på den silvriga "ringhållaren" jag fick... den är verkligen extremt snygg så det får jag se till att fixa inom kort.
 
Hur som helst så hade jag den bästa födelsedagen någonsin och eftersom det inte på något vis kommer att gå att skriva en text som förklarar hur fantastiskt allt var, från början till slut, så kommer jag inte ens ge det ett försök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela