sweetmoment.blo.gg

För det är redan söndag

Publicerad 2015-09-27 09:21:00 i vardagsliv,

Frukost. Jag älskar frukost! Oavsett om det är tidig eller sen sådan så är det mitt favoritmål på dagen. Idag däremot känner jag mig dock så mätt från gårdagen att bara tanken på frukost gör mig illamående. Tryckte i mig två mackor bara för att jag måste men usch vad det känns som att de vill komma upp igen. Jag som ville njuta av en stor god söndagsfrukost... Jaja, sånt är livet! 
 
Idag ska jag i alla fall till Malmö danskademi mellan 13-17 för att fotografera samt filma den sista dagen på öppethus. Nästa vecka börjas det på riktigt och det finns vissa kurser som jag är mer taggad på än andra, allt ska bli så kul. Om jag bara kunnat ta en paus från skolan och ägna all tid till dans, fotograferande och skrivande så hade det varit drömmen just nu. Dock så är jag så studenttaggad att det aldrig skulle ske och tur är väl det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela