sweetmoment.blo.gg

There is no place like home...

Publicerad 2016-06-03 09:26:16 i vardagsliv,

... and I'm lucky to have loads of places to call home! Befinner mig i skrivandets stund i ett av alla mina hem. Lägenheten, stugan, dansskolan och här hos en av de bästa människorna jag vet - jag har så många valmöjligheter att jag ibland inte vet vart jag ska ta vägen. Eftersom det var ett bra tag sedan jag var här fastnade jag dock lite längre än jag tänkt, men vad gör dock det när man varit ledig hela veckan?!
 
Lite frukost, bestående av kaffe och smoothie, och sedan tänkte jag ta en sval dusch samt tvätta mitt hår som inte är jättefräscht efter gårdagens svettande. På tal om det borde jag dessutom se om jag kan få ta på en klipptid för my oh my så slitet mitt hår är nu. Mer än att duscha och leta frisör ska jag få iväg ett och annat mail och sedan ska jag vidare till något av mina andra hem, lägenheten eller stugan. Vädret ser ut att vara kanon även idag så vi får se vad jag hittar på under dagen. Senare ikväll ser det ut som att jag blir utdragen till cuba café för lite reggaeton och trots att träningsvärken samt de inte allt för många timmarna av sömn får sängen att kännas väldigt lockande, tror jag inte att jag kan säga nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela