sweetmoment.blo.gg

i don't wanna be anything other than what i've been trying to be lately.

Publicerad 2013-05-25 14:49:00 i

när det finns en person som försöker få dig att känna dig utanför jämt. som verkligen vill att du ska känna dig underlägsen alla andra. som vill att du ska vara på marken, medans h*n själv är på toppen. jag hatar det. det är nog en av dem sakerna jag stör mig mest på i livet. jag förstår verkligen inte varför man överhuvudtaget vill få andra att känna sig sämre? det gör inte en själv till en bättre person, tvärtom! tycker det är riktigt dålig stil. man får försöka att inte ta åt sig, men visst är det svårt när personen är i närheten jämt och ständigt. går på samma skola? har gemensamma vänner? ja det kan vara vad som helst, men oftast kan man inte undvika att stöta på varandra vare sig man vill eller inte. stå upp för vem du är och låt ingen trycka ner dig, DU är vacker, DU är underbar, DU är speciell, DU är DU och låt ingen få ändra på det. 

Kommentarer

Postat av: Cassandra

Publicerad 2013-05-25 15:10:18

Bra skrivet!! :)
Jätte fin blogg också.

Svar: tack så mycket! ska titta in på din blogg strax :)
Molly Fredin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela