sweetmoment.blo.gg

Gott nytt år!

Publicerad 2014-12-31 15:39:36 i

Först och främst, gott nytt år allihopa! Sitter just i denna stunden nerbäddad i min säng med en katt på vardera sida och funderar på vad grejen är med att snön kom en dag efter julafton och försvinner en dag innan nyårsafton? Lite dumt det där, men hyfsat okej ändå. 
   Vid 17-tiden ska jag vara hos Patricia där nyår ska firas. Ska bli sjukt roligt och är taggad till tusen på ett nytt år! Hoppas verkligen att det blir ett bra sådant. 
   Något jag funderat på är vad jag ska ha för nyårslöfte. Finns det någon regel som säger att det bara ska vara ett? För jag har en hel del grejer som jag borde lova mig själv.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela