sweetmoment.blo.gg

Boom clap, the sound of my heart.

Publicerad 2014-11-30 14:13:00 i vardagsliv,

Kom precis ut ur duschen! Innan var jag röd av köld och nu av värme, tomat-look-a-like alla dagar i veckan? 
   Planerna var egentligen att jag och Nelly skulle dra till gymmet, men av några olika anledningar så blev det inte så. Kände ändå att jag behövde röra på mig lite, både av rastlöshet men också för att jag inte gjort annat än att vräka i mig saker hela helgen (vilket i och för sig var väldigt gott och behövligt)! Gav mig därför ut på en kombinerad jogging/pw-runda.
   Innan jag gick tänkte jag att jag bara skulle promenera, men herregud.. det var så mycket kallare än jag trodde att det skulle vara så jag fick jogga en liten stund för att få upp värmen först. Kände mig ungefär lika stel som en skyltdocka i början, det är inte lätt att vara frusen.
   Kom ungefär 3 km sammanlagt innan jag inte längre stod ut med min snuviga näsa och mina öron som gjorde ont av kyla och begav mig då hemmåt. 
 
Nu är planerna att föna håret och därefter funderar jag på att köpa mig en gyros eller kebabrulle.. blev så himla sugen och har ingen riktigt ork till att ordna något annat. Så det får nog bli så och det klagar jag inte det minsta på :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela