sweetmoment.blo.gg

Inte turen på min sida

Publicerad 2015-08-31 12:04:31 i vardagsliv,

Efter en natt med feber, hosttatacker och otrolig huvudvärk har jag nu tagit mig upp och landat framför datorn. Halsen känns bättre men i övrigt känns allt tyvärr bara värre. Jag som hade hoppats på att det bara skulle bli en liten lätt förkylning som knappt skulle märkas av hade helt enkelt fel den här gången, suck!
 
Mina planer var dock att idag gå till plugget i alla fall men eftersom att jag är alldeles skakig och knappt fått någon sammanhängande sömn blir jag tvungen att skippa det. Att missa lektioner är verkligen ingenting jag tycker om men skulle inte hängt med för fem öre om jag var där, så jag antar att det är lika bra att stanna hemma och vila upp mig i stället. Vid närmare eftertanke är jag nog ändå mer frustrerad över att jag inte kan dra ut och röra på mig än att jag missar skolan, även om det inte är helt logiskt. Nu är det dock som det är så jag för nöja mig med att läsa bloggar och dricka kaffe och så får jag se till att bli klok och fit en annan dag, haha. Kommentera gärna läsvärda bloggar i kommentarsfältet nedan så att jag har något att göra, era egna eller någon annans - det spelar ingen roll!

Kommentarer

Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Publicerad 2015-08-31 12:59:26

Krya på dig! :)

Svar: Tack fina du!
Molly Fredin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela