sweetmoment.blo.gg

i choose to be happy

Publicerad 2015-02-27 06:58:00 i vardagsliv,


weheartit.
 
När mobilen ringde för ungefär en och en halv timme sedan så tog det evigheternas evigheter att stänga av larmet. Jag tog upp mobilen i handen och sedan råkade den ramla ner bakom sängen där den låg och gav ifrån sig det mest irriterande ljudet någonsin. Kunde inte få fram den och kunde heller inte tända lampan så att jag lättare kunde se den, då jag inte hittade knappen. Haha, det är så komiskt egentligen, men vilket hemskt sätt att starta morgonen på!
  Mår faktiskt inte jättebra just nu. Somnade sent igårkväll, vaknade sedan vid halv två och var vaken till minst tre.. ja och sen ringde klockan kvart över fem så det är inte mycket sömn jag har fått. Dessutom mår mamma inte så bra idag och det finns nog ingenting som gör mig ledsnare än det.
   Jag får göra det bästa av dagen ändå, är ju faktiskt inte hela världen som har rasat och med den lyckan jag har upplevt i veckan finns det ingen chans att jag skulle kunna känna att dagen var så värdelös som jag med stor sannolikhet hade gjort en sådan här morgon, annars. Tack vare dans, vänner, familj & ett pushande samtal igår där jag fick vettiga tankarna inbankade i huvudet - kan jag nu ta mig an dagen på bästa sätt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela