sweetmoment.blo.gg

Drömmig pannkaksbrunch

Publicerad 2016-04-08 09:27:00 i vardagsliv,

En liten throwback till i somras när pannkakor med honung, frukt och bär var standard. Lite cappuccino och skinande sol till det och livet var super. Idag däremot är himlen bara grå, grå, grå men snart är det sommartider igen och då ska jag spendera varenda tänkbara sekund utomhus. Tänk en kopp kaffe på trädäcket ute i morgonsolen... Är det bara jag som får gåshud av längtan när jag målar upp bilden framför mig? Det är sådana dagdrömmar som får mig att fortsätta framåt även de dagar då jag helst bara bäddat ner mig i sängen från morgon till kväll. Sol, vind och vatten (- vind) är precis vad jag behöver och vill ha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela