sweetmoment.blo.gg

segstartad morgon

Publicerad 2016-04-08 09:14:46 i vardagsliv,

Ni vet när man vaknar och känner att man behöver ta en nap? Lite så känns det idag. Visst brukar jag vara trött när klockan ringer men efter frukost brukar jag alltid ha piggnat till, så är dock inte fallet idag. Är så matt i både huvud och kropp att jag knappt kan hålla mig upprätt. Fryser gör jag också så jag hoppas att det inte är någon förkyldning eller liknande på gång. När jag la mig igår kände jag mig likadan som nu och somnade därmed som en bebis. Ingen tid att förlora dock, så får ta ytterligare några koppar kaffe och se om jag piggnar till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela