sweetmoment.blo.gg

Vad jag behövde just nu

Publicerad 2016-01-16 23:55:48 i vardagsliv,

Tre timmars dans och jag är lycklig. Vinterterminen är igång, tack och lov för det. Detta var verkligen precis vad jag behövde, både mentalt och fysiskt gjorde dessa timmarna mig så gott. Dancehall, commercial girly street jazz och shaketon varje lördag i en månads tid nu framöver, det är rena rama lördagsgodiset. Bilden ovan är visserligen inte nytagen men ungefär sådär galet glad kände jag mig efter sista timmen och nu kan jag knappt bärga mig till nästa lördag. Snacka om att man kan bli besatt av en viss miljö, dans och underbara vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela