sweetmoment.blo.gg

Vad vore jag utan ett badkar?

Publicerad 2016-01-19 18:43:00 i vardagsliv,

Är det bara jag som älskar att bada? Att hoppa ner i ett varmt bad när man precis kommit in från vinterns minusgrader är så otroligt skönt, trots att det sticks och bränns som bara den av kontrasten mellan kylan och värmen.
 
Vårt badrum ska faktiskt renoveras nu i början av februari och mitt enda krav var att badkaret är ett måste att ha kvar. Visst hade vi fått mer plats i vårt inte så stora badrum och vi hade dusch istället, men tack men nej tack! Jag behöver mina långa skumbad för att ta mig igenom vintern, så är det bara. Det är en himla tur att mamma känner likadant, då finns det ingen anledning att oroa sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela