sweetmoment.blo.gg

Anmälan inskickad

Publicerad 2016-06-05 09:32:30 i dans, vardagsliv,

Att ha beslutsångest är inte lätt men nu har jag äntligen fått iväg en anmälan till sommarterminen. En del klasser krockar tyvärr så har blivit tvungen att prioritera, så blir det när man vill gå det mesta hehe. Ska hur som helst bli härligt att vara tillbaka i danssalen snart, även om denna paus varit behövlig för mitt knä. Det är bra att jag nu har tid för styrka på gymmet så att jag kan stärka kroppen förhoppningvis förhindra att få mer ont när dansen är igång igen. 

Kommentarer

Postat av: Bunny Therése

Publicerad 2016-06-05 22:48:18

Har anmält mig till typ åtta olika kurser... hur ska det gå med jobb och allt?! :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela