sweetmoment.blo.gg

En bara-jag-dag

Publicerad 2016-06-20 02:28:32 i vardagsliv,

Av utmattning från både det ena och det andra vaknade jag utan någon som helst energi idag. Gymmandet gick segt och humöret orkade jag inte hålla uppe. Beslutade därför mig för att för en gångs skull bara ta det lugnt och inte springa och fara överallt så jag började med att krana upp ett varmt bad. Efter badet följde serietittande, rensning av datorn, lite redigering av videor och annat smått och gått.
 
Vad som kvarstår att göra är att tömma mobil och kamera från bilder och videor så att jag är redo inför kommande veckas öppehus på Malmö Danskademi. Jag tror dock att jag sparar det till imorgon efter som klockan redan hunnit bli 02.26 på något märkligt vis. Istället ska jag krypa ner i sängen och se klart ett avsnitt av orange is the new black innan jag somnar. Sov så gott och glöm inte att det är okej att mitt i hasten ta en dag eller två till att bara vara, det är väldigt behövligt ibland vill jag lova - även om jag själv är usel på att göra det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela