sweetmoment.blo.gg

Hype till tusen

Publicerad 2016-06-08 10:36:00 i vardagsliv,

Det här med att jag gymmat varje dag på senaste är ju lite galet. Vi kör styrka och zumba idag och ytterligare lite styrka imorgon. Jag måste liksom göra något hela tiden för jag är så exalterad att jag inte kan hålla mig still. På fredag  blir det dock nada träning för då är det min tur att ta studenten!!! Då ska det ätas och drickas utan gränser, jag är så taggad att jag spricker. Grattis till mig och till alla andra som tar, eller har tagit, studenten i år!!!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela