sweetmoment.blo.gg

grillkväll och utgång

Publicerad 2016-05-31 11:21:32 i vardagsliv,

Förra fredagen var så in i helvetes j*vla bra, finner nästan inga ord. Först kvalitetstid med Jasmine på en solig balkong med vars ett glas vin i handen. Vi skrev rim, pratade om allt och skrattade tills luften i lungorna nästan var slut. Något försenat tog vi sedan bussen hem till Filippa där grillandet redan var i full gång. Alkohol i glasen, Sara vid grillen och alla andra i vårt fina squad yrade omkring glada och i fint sommarklädda. När squadets ledare (skämt åsido) ropade att maten var klar åt vi gott och därefter följde lekar och skratt tills tårarna rann. Ännu bättre blev det när Hanna sedan tillkom till festandet, då kändes allt äntligen komplett. När procenthalten ökade bestämde sig Josse för att göra extremt starkt kaffe till både henne och mig som vi drack till kladdkakan för att öka energin ytterligare. Squats, armhävningar och massa stohej följde där på. Att ha squadets beast med på festen gjorde det hela oslagbart! Natten avslutades med utgång till KB där vi stannade till stängning - vilken kväll, vilken natt!
 
Jag måste säga att jag är oerhört tacksam och glad över att bara komma dessa underbaringar närmre och närmre. Är det något jag kommer sakna med gymnasiet så är det främst att få se er vareviga dag. Vi ska dock inte tappa kontakten tjejer, det är något som är fullständigt förbjudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela