sweetmoment.blo.gg

squadets dansös

Publicerad 2016-06-01 10:00:30 i vardagsliv,

Squadets dansös - det är tydligen jag det! Innan grillkvällen i fredags såg vi alla till att rimma lite till varandra vilket var jättekul, både själva rimmandet och att sedan få höra sitt och alla andras. Vi hade redan tidigare lottat ut vem som skulle skriva till vem så att vi tidigt kunnat spåna lite på vilken utmärkelse vi skulle ge de andra. Vanligtvis är det ju "klassens..." man blir utnämnd till men eftersom vi är ett tjejgäng på nio stycken bestämde vi oss för att kalla det "squadets..." istället. Som de sista minuten människorna vi är skrev vi dock ändå rimmen dagen innan, eller till och med samma dag. Trots det blev detväldigt lyckade! Vi är ju vana efter att ha gjort så här hela vår gemensamma gymnasietid... hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela