sweetmoment.blo.gg

Hakuna matata

Publicerad 2016-05-14 10:27:00 i vardagsliv,

Så mycket som har hänt sedan jag uppdaterade er senast, det är inte okej. Saknat bloggen, skrivandet, systemkameran - allt. Tiden har verkligen inte räckt till och när den funnits där har orken att samla mina tankar och få ner det i text inte funnits. Dessutom har det ju hunnit med att bli sommarväder nu så dår har jag fått passa på att vara ute och få lite sol på mig, så klart. 
 
Vad har hänt i övrigt då, om man bortser från all stress? Jo, som ni ser på min senaste instragrambilder (följ @mollibob ifall ni vill ha jämnare updates just nu under sista stressperioden) så har jag mest dansat, fikat och njutit av vädret. Jag har varit med i en flashmob på ett 60-års firande och jag har haft en liten syskonträff eftersom syrran var hemma i Skåne nu förra helgen. Att ta hand om mig själv och framförallt andra har jag också hunnit med mellan varven, eller ja... andra har jag alltid tid för det är mitt eget välmående som ofta hamnar lite i bakgrunden. Det mesta är, som ni kanske förstår, lite rörigt just nu men ändå känns det helt okej. Jag gillar läget och följer strömmen. Snart är det student 2016. Snart är det sommar på riktigt. Snart är jag helt utkastad i ingenstans utan att veta vart framtiden ska ta mig. Hakuna matata, allt löser sig!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2016-05-19 19:18:21

vilka fina bilder.

Svar: Tusen tack snälla du!
Molly Fredin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela