sweetmoment.blo.gg

Jag vaknade till slut

Publicerad 2016-05-21 11:25:10 i dans, videor/musik,

Video från en av Alvas klasser under vårterminen. Hennes koreografier är verkligen top notch!
 
Ni vet när man är så trött att man inte vill göra något annat än att krypa ner under täcket och stanna där i en evighet? Precis så var det jag kände igår innan träningen men som tur var tog jag mig dit ändå. Vi hann med så mycket och jag kan med säkerhet säga att det var en av de bästa träningarna hitills. Jag piggnade till och hade verkligen jättekul med tjejerna. Fyra koreografier samt formationer klara, nu återstår bara cleaning. Är jättetaggad och ser redan fram emot den kommande onsdagen då vi har tre timmars träning, woop woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela