sweetmoment.blo.gg

Orden blev i alla fall sanna

Publicerad 2016-05-16 13:32:23 i vardagsliv,

Igår tog jag beslutet att jag skulle stanna hemma idag. Sända iväg ett mail till coachen för att meddela att jag är sjuk så att jag kan sitta hemma och arbeta med sådant jag måste få färdigt istället för att gå på lektionerna där jag redan är klar, en hyfsat acceptabel anledning att sjuka sig ändå. När jag vaknar imorse är näsan dock alldeles täppt och halsen känns som ett sandpapper, mysigt. Kanske var det tur, jag är ändå helt värdelös på lögner haha... Nä men, vad ska man säga; definitivt otur med förkyldningen men får se det på den ljusa sidan och tänka att det är positivt att jag inte har influensa som jag först trodde (tills jag insåg att smärtan i främst armarna är träningsvärk från igår). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela