sweetmoment.blo.gg

studentpeppad och glad!

Publicerad 2016-05-16 18:21:00 i vardagsliv,

Så bra det går nu. Igår gjorde jag klart filosofiuppgiften som nästan gjort mig galen. Meningen med livet. Hmm... Och så ska man utgå ifrån filosofer som är så flummiga att de nog inte själv förstår vad de talar om. Jag hittade en lösning på hur jag skulle få ihop ett PM på det i alla fall och resultatet blev nog ganska bra. Det är åtminstone skönt att kunna bocka av den uppgiften från listan, ett steg närmare till frihet.
 
Studenten närmar sig med stormsteg och trots att jag känner mig som den enda utan jobb och vidare planer tänker jag försöka släppa på stressen och bara njuta nu, allt ordnar sig om man bara vågar tro. Det går ju för övrigt bra med dansen nu (bortsett från mitt skadade knä), har fått en plötslig motivation för bloggandet igen och i studentpresent önskar jag mig en bra hårddisk till min Mac så att jag kan börja filma igen. Pepp, pepp, pepp! Hoppas verkligen på att åtminstone få bidrag till en sådan för just nu har jag absolut inte råd då det ändå går på några tusenlappar men det är något jag är i stort behov av om jag ska fortsätta ansvara för Skånes största dansskolas blogg - vilket jag mer än gärna vill!
 
Vad mer är positivt nu då? Jo, jag och tjejerna planerat in en spakväll på saltan nu inom det närmsta och det ska bli så himla mysigt. Stormtrivs med att vi bara kommer närmre och närmre varandra nu inför studenten! Och ja, eftersom allt redan handlar om studenten i slutändan så kan jag ju säga att jag nu börjar tagga utsparkslekarna också. Kul tema inplanerat, många utmaningar och fy vad vi ska vinna. SAB13 ska springa ut först på den alldeles speciella dagen, SAB13 ska fotograferas först, SAB13 ska därmed vinna - let's do this!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela