sweetmoment.blo.gg

Vakna upp, dags att gå!

Publicerad 2016-05-20 18:06:00 i vardagsliv,

Har nyligen vaknat från en väldigt kort sovstund som jag var tvungen att ta då ögonen inte orkade hålla sig öppna. Nu sitter jag här framför datorn och läser lite bloggar och lyssnar på musik samtidigt som jag häller i mig kaffe och äter riskakor. Hur trött jag än är så är det bara att se till att vakna nu för alldeles strax måste jag bege mig till bussen för att åka till träningen. Jag har så mycket i huvudet att jag är rädd att jag inte ska komma ihåg en enda av koreografierna... eller formationerna för den delen. Kan dessutom inte minnas vart jag lagt mitt knäskydd och tiden börjar rinna iväg så får desvärre dansa utan ikväll. Ingen vidare bra idé men troligen är det mest fokus på formationerna idag och då ska väl klara mig. Men oj, nu i skrivandes stund har jag hunnit dricka upp den sista droppen kaffe och det har blivit dags för mig att byta om. Vi ses och hörs, trevlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela