sweetmoment.blo.gg

if i wanted to leave, i woulda left by now. but you're the only one that knows me better than i know myself.

Publicerad 2013-03-05 12:53:50 i

jag har inte glömt er kåmpisar. råkar bara ha alldeles för lite tid och alldeles för många planer.
schweiz var helt amazing även denna gången. älskar att vara där. trivs helt perfekt, hade gärna dragit tillbaka precis exakt just nu. berättar mer om det i ett annat inlägg lite senare, när jag fått över några bilder och så.
 
att jag inte har hunnit blogga är för att jag haft fullt upp hela tiden sen jag kom hem. när vi landat var det bara att sticka hem och packa upp, duscha och sen ge sig av till zumba med nelly. sjukt var kul det va! lyckade som vi är var vi sådär lagom väck så att vi råkade ta bussen åt fel håll.. så det tog 45 minuter istället för 7.. mihihi. älskar oss! dagen efter var det första lektionen matteprov, å dagarna därefter har det bara varit en massa plugg å sånt där lagom roligt.
helgen spenderades såklart hos nelly. sov där från fredag-söndag, haft de sjukt kul. det är helt sinnes vad man kan sakna någon mycket. mer än två veckor var verligen to much.
vi hade planer på att sova hos mig måndag-tisdag. då vi har studiedag idag. men nej.. så bra får man ju tydligen inte ha det, så här ligger jag hemma och spyr istället. suck. missade min efterlängtade zumba med.. fuck it.
 
nu tänkte jag försöka äta någonting, eftersom jag inte gjort det på alldeles för länge enligt min matglada mages mening. frågan är om någonting går ner.. känner mig helt ut och invänd. mysigt huh?
 
have a nice day babes.
~molly

 

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela