sweetmoment.blo.gg

I onsdags blev hon arton

Publicerad 2015-11-27 19:50:00 i vardagsliv,

Den här Ovanstående bild på Freja är dock inte tagen igår, vi har ju känt varandra ett bra tag både innan och efter att den togs. I mitten av högstadiet skulle jag gissa att det här var... tänk vad tiden går. Du är 18 nu, liksom jag, och mycket kul väntar. Det är till exempel dags att ta över alla möjliga dansgolv med ett och annat dancehall-step vi har i bagaget, eller vad säger du? Gärna hade jag gjort det redan ikväll. Jag vill fira, jag vill festa. Tiden räcker dock inte till... men snart så, snart så kör vi. När jag har en kväll över så är det definitivt tid med denna fina, alltid lika glada, ödmjuka och fnissiga personen jag vill spendera. Tänk vad glad jag är att vår vänskap består!

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela