sweetmoment.blo.gg

första dagen på gymnasiet avklarad

Publicerad 2013-08-15 23:14:28 i

rubriken talar. Det var obeskrivligt nervöst. Speciellt igår. Men när jag kom in på skolan idag, började prata med några från klassen så kändes det faktiskt bra. Jag hoppas att det kan fortsätta åt det hållet. Klarar jag första dagen, klarar jag alla de andra dagarna också. 
Imorgon ska vi tydligen till lund, så det blir upp tidigt för min del. Har ganska precis kommit hem från bästa vän, som jag var tvungen att dra till haha. Nu blir det säng + one tree hill och sen sova, så att jag orkar morgondagen. Sjukt ansträngande med den nya miljön och alla nya ansikten. Speciellt om man bara sovit fyra timmar, som jag gjort i natt. Lycka till till alla er som börjar på måndag eller senare, det är inte så hemskt första dagen som man tror. Det är faktiskt mer spännande än läskigt.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela