sweetmoment.blo.gg

Well you only need the light when it's burning low. Only miss the sun when it starts to snow.

Publicerad 2013-01-23 23:51:51 i

mys i sängen med luxemburgare, te och grey's anatomy. utmattad efter en lång men otroligt bra dag. släktingarna från schweiz var här, åt god mat å hade det mysigt. snacka om att jag saknar dem! imorgon är det ingen skola för min del. men ändå upp hyffsat tidigt eftersom jag ska på begravning.. åh.
tänker på dig mormor. alla stunder, alla minnen. mina 15 år på jorden, så har du alltid varit med. du har fått mig att skratta varje gång vi setts. du är underbar. jag kan fortfarande inte förstå att du inte längre är här nere med oss på jorden. du är i himlen nu och har det fantastiskt. det vet jag. å det förtjänar du. ändå kan jag inte låta bli att brista ut i gråt när jag tänker på att jag inte längre ska åka till dig, sitta i köket och skratta å prata om de mest märkliga sakerna som finns. jag vet att du kommer att vara med hela tiden. du har en stor plats i mitt hjärta. du betyder massor.  jag älskar dig oerhört mycket. KÄRLEK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela