sweetmoment.blo.gg

We're up all night to get lucky

Publicerad 2014-05-31 22:02:21 i vardagsliv,

Känner att mina senaste bilder och inlägg endast bestått av ätbara saker? Har visst råkat bli så, men ni kan ju inte klandra mig för hur gott är det inte att äta? Haha. 

Har varit ganska upptagen och sedan känt mig för seg för att blogga om något ordentligt, men det kommer snart att dra igång igen. Bilderna är lite sisådär för tillfället då jag inte har min andra dator (den med alla tusentals bilder på) här i stugan, vart jag nu bor. Kan därför heller inte lägga över nya bilder från min systemis till någon dator, eftersom min chromebook inte funkar riktigt likadant. Men det kommer så fort jag fått hit den andra.

Hur som helst så har inget speciellt hänt idag. Har dock gjort något ovanligt, nämligen städat/rensat rummet. Det inträffat inte ofta, men eftersom mitt rum här är betydligt mindre gick det fortfare än det annars skulle gjort. Kan faktiskt lägga upp bilder eller video på hur det ser ut här ifall någon är nyfiken. Har det faktiskt rätt så mysigt trots att ytan på mitt rum inte är så stort. 

Nu ska jag placera mig i sängen med gobitarna som ni ser på bilden ovan. Är dock rädd att mitt túrron ska ta slut. Lite krångligt att ta sig till Spanien för att köpa mer hehe. 

Have a lovely night. ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela