sweetmoment.blo.gg

En viktig tillbakablick

Publicerad 2015-04-30 07:13:19 i tänkvärt/åsikter,

 Tänkte att vi gör det här till en throwback thursday, eller tillbakablicks-torsdag som det borde heta på svenska. Det sistnämnda låter ju dock inte riktigt lika bra, men vad gör det, hehe. 
   Igår såg jag att jag fått en kommentar av Anastasia Michaelsdotter på en av mina bilder på instagram. Den löd "Vill bara säga att jag av en slump hittade ett inlägg du skrivit om mig på din blogg. Jag blev så himla rörd och du skrev på ett så respektfullt och fint sätt om mig. Tack snälla fina du!"
   Jag blev minst sagt glad över att hon hittat hit och att hon faktiskt upplevde mitt inlägg på sättet hon gjorde, dvs. att hon reagerade så positivt. Inlägget jag pratar om heter acceptera mera och finnes samt bör läsas här
   Anledningen till att jag tar upp detta igen är för att det är ett såpass viktigt ämne som det snackas alldeles för lite om. Alla har rätt att vara som de vill, se ut som de vill, tycka om vem de vill (osv..) och de måste vi människor bli bättre på att accepera! 

Kommentarer

Postat av: Alvis

Publicerad 2015-04-30 08:48:00

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in å min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? SE DEN GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

Svar: Tusen tack du! :) blir jätteglad av att höra det!
Molly Fredin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela