sweetmoment.blo.gg

MarBella in action

Publicerad 2016-04-05 11:26:00 i vardagsliv,

Publicerade följande text på instagram häromdagen men eftersom jag tycker att mina ord är så sanna så tycker jag att den förtjänar att komma upp även här. Dessutom kände jag även för att lägga upp dessa två ljuvliga bilder som i mina ögon är otroligt härliga, framförallt den sista där de båda två förmedlar både dansglädje och kärlek i högsta grad. Bella och Mariano's utstrålning värmer hela hjärtat mitt på en halv sekund... det är magiskt!
 
"Since the first dance video I saw of #MarBella I've been stuck. I was so amazed and got so inspired I watched it all over again. But hey, watching the two of them dance in real life, that was something completely different... words can't describe how lovely it was to see them smiling away while dancing next to each other but WOW, I promise you I could watch them forever. The way they move together, the way they look at each other with sparkling eyes... it melts my heart. Two hard working, yet humble, stars have become both dance and life-partners and together they are shining so much they set our world on fire." - Molly Fredin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela