sweetmoment.blo.gg

En nattlig uppdatering

Publicerad 2016-02-12 02:27:00 i vardagsliv,

Nu börjar alla nära och kära tillfriskna från den där influensan som jag lyckades undvika. Lite halsont ena dagen, huvudvärk andra... annars har jag klarat mig fint. När hela gänget är på fötter igen fylls kalendern med planer. Först händer inget, sen händer allt... Det är precis som det brukar vara. Plötsligt står fester, födelsedagsfirande, myskväll med dansgänget och annat kul på schemat. Roligt är ju det men desvärre krockar det mesta och jag blir tvungen att selektera (mitt nya favoritord tack vare Jas btw) eftersom jag inte kan gå på allt. Klona mig själv hade varit till fördel ibland men att alla dessa val måste göras är nog som menat för att bota min beslutsångest. Samtidigt som allt detta pågår ploppar massa deadlines på inlämningar samt prov upp, helst på måndagar dessutom, vilket gör prioriteringarna ännu klyddigare.
 
Well, well... jag klagar inte för roligt har jag och skolan går väldigt bra. I skrivandets stund är klockan 02.26 och jag sitter och skriver så smått på en inlämning som ska bli klar den här veckan. Imorgon är det utgång, med bland annat snyggingarna ni ser ovan, som gäller så visst får jag ihop livet väldigt bra ändå. Nu ska jag se till att jobba vidare med min analys så att jag kan festa med gott samvete imorgon. tjululu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela