sweetmoment.blo.gg

Besatt av scorpion

Publicerad 2016-01-12 10:08:17 i vardagsliv,

Scorpion, scorpion, scorpion. Varför har jag inte sett den här serien tidigare? Och vad är det som gör mig så besatt? Den 1 januari 2016 började jag bocka av avsnitt efter avsnitt och blev bara mer och mer fast. Såg klart första säsongen på nolltid och andra säsongen nästan likaså, jag har bara två 2 avsnitt kvar där som jag drar ut på som bara den av anledningen att jag inte vet vad jag ska hitta på när de är slut. 
 
Den här serien rekommenderar jag starkt om du vill se på något riktigt bra, stressande och smånördigt. Så in på netflix, dreamfilm eller vart du nu än ser på serier och tryck på play... är du som jag så kommer du inte att ångra dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela