sweetmoment.blo.gg

Dagarna efter nyårsafton

Publicerad 2016-01-06 14:49:17 i vardagsliv,

Dagarna efter nyår har gått så äckligt fort och på fredag börjar allvaret igen. Är jag redo? Tja, jag måste nästan vara det eftersom sista terminen av trean är kommen. Ingen tid att slösa, nu kör vi. Redan imorgon har jag och jas en intervju att göra för gymnasiearbetet så det är verkligen på tiden att vända tillbaka dygnet och bruka allvar, nu! 

De senaste dagarna har varit väldigt mysiga, dock inte så effektiva. Dagen efter starbucks med bollytjejerna kom syster till Malmö och bjöd mig på fika. Espresso house och syskon-snack var behövligt, speciellt eftersom vi inom kort kommer bo alldeles för långt ifrån varandra. Femtio spänn med tåg kommer att bli några tusen med flyg och vi kommer därmed inte att kunna ses särskilt ofta. Att träffa henne nu trots att tiden inte riktigt fanns var med andra ord ett väldigt bra beslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela