sweetmoment.blo.gg

Sommar och fotografi

Publicerad 2016-01-14 19:39:00 i fotografi,

Chippen och Zlatan, mina små fluffiga modeller för något år sedan. Saknar dessa små söta och saknar fotograferandet. När sommaren är kommen vill jag spendera mycket tid med kameran i hand. Detaljer, människor, djur och natur... jag vill fånga allt. Kan inte sätta fingret på vad det är som är så rogivande med att fotografera, jag vet bara att jag älskar det. Jag kan inte heller minnas när intresset först kom, kanske har det alltid funnits där. Oavsett så kommer jag nog alltid att älska att fånga ögonblick med kameran... att se tillbaka och uppleva känslor såsom glädje och sorg på nytt ger mig en så pass magisk känsla att jag kan inte sluta. Kameran och jag har ett speciellt band, ett band som är alldeles för starkt för att bryta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela