sweetmoment.blo.gg

Utsparkslekar 2016

Publicerad 2016-06-09 10:03:30 i vardagsliv,

I måndags hade vi utsparkslekar och det överträffade helt klart min förväntningar. SAB13, vilket teamwork - har vi äntligen lärt oss att sammarbeta nu, såhär några dagar innan studenten? Vi krigade både på utmaningarna och på lekarna. Utmaningarna vad det vi gjorde bäst, gränser finns det inte många när viljan att vinna är större än störst. Och vet ni vad? VI VANN! SAB13 vann. Detta betyder att vi får springa ut först imorgon, på vår stora dag! Jag tror inte att jag kan inte bli mer taggad än jag är just nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela