sweetmoment.blo.gg

Ledig måndag

Publicerad 2016-05-23 14:22:00 i vardagsliv,

Min morgon var det dock inget fel på. Solsken och frukost på balkongen, det satt verkligen fint. Inte ens när himlen började fyllas med massa små fluffiga moln kände jag att jag ville gå in, värmen försvann nämligen inte bara för att solen gjorde det. 
 
Idag är jag ledig från skolan, eller ja... halvt. Behöver inte närvara på mental träning eftersom jag jobbar med den sista inlämningen på egen hand och filosofin fick vi vara lediga ifrån om vi gjorde några specifika uppgifter innan lektionens start. Dessa hade jag dock inte gjort på grund av att jag missade förra lektionen så jag satt och försökte få ihop några ogiska svar att lämna in sent igårkväll, allt för en extra dag av ledighet. Det stor dessutom skrivet i ett mail att det var en uppgift som i princip bara behövde göras och att ett försök var bra nog. Jag försökte, även om jag inte förstod någonting, och det måste ju alltså ha betytt att jag fick stanna hemma? Aja, inte tid att dividera om det något mer för nu tänker jag byta om från pyjamas-shorts och linne till träningskläder - gymmet, och därefer dansen, kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Molly Fredin, 97 var året jag föddes. Bosatt och uppväxt i Malmö. Mina planer inför framtiden är osäkra men för tillfället läser jag samhälle med inriktning beteendevetenskap. Jag är en riktig tänkare som funderar på allt mellan himmel och jord, jag andas dans, älskar att fotografera, är förälskad i Håkan Hellströms texter och är för det mesta väldigt glad. Jag är beroende av dancehall, koffein, katter och brunbrända ben. Kikar ni in här då och då får ni ta del av mina tankar, min vardag, musik jag gillar, bilder, en hel del dans och lite annat som dyker upp i huvudet medan fingrarna touchar tangenterna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela